Twój koszyk: 0 szt.  o wartości: 0,00 zł
Wyszukiwanie
Szukana fraza:
Przedział cenowy:
do
Kto jest online
Obecnie w sklepie jest

 online.
Kontakt
Tel
44 649 04 34
GSM
601 291 776
Godziny działania sklepu
pon - sob 10.00 - 22.00
Regulamin sklepu

INFORMACJE OGÓLNE

 

1. Sklep Internetowy pod adresem www.e-wit.pl należy do firmy WIT Tomasz Sokalski
97-300 Piotrków Trybunalski ul. Szkolna 13/15 NIP 771-116-70-34

2. Sklep prowadzi sprzedaż tylko i wyłacznie podmiotom prowadzącym działalność gospodarczą.
 
3. Sklep Internetowy www.e-wit.pl umożliwia dokonanie zakupów za pośrednictwem sieci Internet zgodnie z niniejszym regulaminem.

4. Nr konta bankowego: 22 1140 2017 0000 4802 0538 3460


WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA

1. Klient w celu złożenia zamówienia, może zarejestrować się na stronie Sklepu, na której zostanie utworzone konto Klienta. Dostęp do konta Klienta możliwy jest poprzez zalogowanie się, podczas którego Klient, podaje hasło. Możliwy jest też zakup bez rejestracji.

Klient zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa posiadanych haseł i kont przed dostępem osób nieuprawnionych.

2. Warunkiem złożenia zamówienia w Sklepie jest zapoznanie się z regulaminem na www.e-wit.pl oraz jego akceptacja przez Klienta.

3. Klient może składać zamówienia w Sklepie internetowym całą dobę. Klient po zarejestrowaniu się i zalogowaniu, składa zamówienie, wskazując na produkt, którym jest zainteresowany, za pomocą opcji dodawania do koszyka. Klient składając zamówienie składa Sprzedawcy ofertę zawarcia umowy kupna-sprzedaży zamawianych przez Klienta produktów.

4. W części Sklepu zwanej "Koszyk" Klient wskazuje: ilość sztuk zamawianego produktu, dane kontaktowe (telefon, e-mail), adres, na jaki ma być dostarczony produkt, dane firmy na jaką ma być wystawiona faktura VAT, sposób dostawy, formę płatności, ewentualne własne uwagi.

5. Umowa sprzedaży produktów pomiędzy Sprzedawcą, a Klientem zostaje zawarta z chwilą otrzymania przez Klienta od Sprzedawcy informacji o przyjęciu jego oferty. Informacja ta zawarta będzie w e-mailu, który zostanie wysłany do Klienta po potwierdzeniu przez niego zamówienia.

6. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających realizację złożonego przez Klienta zamówienia, a wynikających z przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Klient bądź powstałych w skutek okoliczności, za które Sprzedawca i Klient nie ponoszą odpowiedzialności, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia lub (w przypadkach przewidzianych w Kodeksie Cywilnym) odstąpienia od umowy z Klientem po uprzednim powiadomieniu Klienta.

 

REALIZACJA ZAMÓWIENIA

 

1. Zakupów w Sklepie można dokonywać: poprzez zakup produktów na stronie Sklepu, poprzez telefoniczne zamówienie produktu, poprzez mailowe zamówienie produktu, poprzez osobiste złożenie zamówienia produktu. 

2. Zapłata za zamówiony produkt można dokonać: 1) przelewem bankowym na rachunek Sprzedającego  2) Gotówką przy odbiorze przesyłki kurierskiej (pobranie). 3) Gotówką przy osobistym odbiorze produktu w siedzibie Sprzedającego.

3. Warunkiem realizacji zamówienia jest: 1) dokonanie wpłaty na rachunek bankowy Sprzedającego (w przypadku wyboru opcji przelewu bankowego).  2) Podaniu wszystkich informacji potrzebnych do realizacji zamówienia (wybór i ilość produktu, dane teleadresowe, adres e-mail).

4.Sprzedający dołoży wszelkich starań, aby realizacja wysyłki nastąpiła zgodnie z terminami określonymi powyżej. W przypadku zaistnienia ważnych i uzasadnionych przyczyn termin wysyłki może się wydłużyć, o czym Sprzedający zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Kupującego.

5. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie produktu lub opóźnienie w dostarczeniu zamówionego produktu lub realizacji zamówienia, wynikające z błędnie podanego przez Klienta lub niedokładnego adresu dostawy. W przypadku konieczności zmiany adresu dostawy, Sprzedający może ubiegać się od Kupującego zwrotu dodatkowo poniesionych kosztów z tytułu przekierowania przesyłki na inny (prawidłowy) adres.

6. Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT (prowadzimy sprzedaż tylko i wyłącznie podmiotom gospodarczym).

7. Produkty zamówione w Sklepie dostarczane są za pomocą kuriera DPD lub Pocztą Polską. Na czas otrzymania przesyłki składa się: 1) czas realizacji zamówienia (weryfikacja zamówienia, wybór formy płatności, wystawienie dokumentu sprzedaży, spakowanie paczki). 2) czas dostawy .

8. Towar wysyłany jest w ciągu 24 godzin w dni robocze - pod warunkiem złożenia zamówienia przez Klienta do godz. 12.  

 

GWARANCJE I REKLAMACJE


1. Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są 12 miesięczną (lub w niektórych przypadkach 24 lub 60 miesięczną) gwarancją producenta. Okres gwarancyjny liczy się od daty zakupu towaru

2. Klient przed odebraniem przesyłki od kuriera powinien sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia powinno się nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się ze sklepem w celu złożenia reklamacji. Reklamację można złożyć pisemnie na adres sklepu, poprzez przesłanie e-maila na adres sklep@e-wit.pl lub telefonicznie na nr +48 601 291 776. W przypadku reklamacji zgłoszonej telefonicznie, zostanie sporządzona notatka zawierająca informacje przekazane przez Klienta. W ten sam sposób składane są reklamacje również w innych przypadkach stwierdzenia przez Klienta niezgodności towaru z zamówieniem

3. Podstawą do złożenia reklamacji jest posiadanie dokumentu potwierdzającego zakup (faktura VAT)

4. Termin na złożenie reklamacji przez Konsumenta wynosi jeden tydzień od stwierdzenia niezgodności towaru z umową

5. Klient jest zobowiązany do dostarczenia reklamowanego towaru wraz z opisem usterki, dowodem zakupu, danymi adresowymi na adres: WIT Tomasz Sokalski. 97-300 Piotrków Trybunalski ul. Szkolna 13/15

6. Sklep najpóźniej w ciągu 14 dni od wpłynięcia reklamacji ustosunkuje się do niej i powiadomi Klienta o sposobie dalszego postępowania. Sklep powiadomi Klienta o sposobie rozpatrzenia reklamacji nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamowanego produktu

7. Za uszkodzenia zwracanego towaru, podczas transportu odpowiedzialność ponosi Klient


 PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH


1. Rejestrując się w Sklepie Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie Sklepu oraz na ich przetwarzanie w celu realizacji zamówień.

2. Brak zgody na przetwarzanie danych osobowych uniemożliwia zrealizowanie zamówienia Klienta przez Sklep, a tym samym uniemożliwia zarejestrowanie się w Sklepie.

3. Dane osobowe znajdujące się w bazie danych Sklepu  nie są przekazywane podmiotom innym niż uczestniczące w realizacji zamówienia .

4. Dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich.

5. Zgodne z ww. Ustawą, Klienci Sklepu mają prawo do wglądu do swoich danych osobowych, ich modyfikowania oraz usunięcia.

 

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

 

1. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niezgodne z przeznaczeniem użycie zakupionych produktów.

2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Wszelkie zmiany niniejszego Regulaminu obowiązują od daty opublikowania ich na stronie Sklepu. Zamówienia złożone przed datą wprowadzenia zmian do niniejszego Regulaminu są realizowane na podstawie zapisów obowiązujących w dniu złożenia zamówienia.

3. Niniejszy Regulamin obowiązuje od 15 września 2015 r.

 




Powrót