Miło mi poinformować, że wprowadzamy do oferty nowy model czujnika parkowania na przód.
Jest to wersja tylko z sygnalizacją dźwiękową ( z buzerem ) .
Zasadnicza zmiana to zastosowanie buzera stosowanego w czujnikach na tył. Przewody i sensory są te same co w całej serii czujników parkowania RS-4 & FSG-4D/FSG-4B.
Można podróżować z włączonym czujnikiem na przód non stop, a włącznik jest do wykorzystania wówczas gdy podczas opadów śniegu zderzak pokryje się skorupą śnieżno-lodową.
Oprogramowanie centrali odróżnia przeszkody stałe od przeszkód "wirtualnych" ( tunele powietrzne, opady deszczu ). To gwarantuje jazdę z włączony czujnikiem bez fałszywych alarmów.
W czujniku FSG-4B wykrywanie przeszkód odbywa się od ok 90cm, a dźwięk ciągły zgłosi się ok 30cm od przeszkody.
W odróznieniu od wersji FSG-4D gdzie wskazania pojawiają się od 90cm ale tylko poprzez wyświetlacz, a dźwięk zgłasza się 45cm.
|